Politikalarımız

KALİTE POLİTİKAMIZ

  • İlgili yasa, mevzuat ve standartları takip etmek ve uygulamak
  • Üye beklenti ve memnuniyetini sağlamak ve sürekli iyileştirmek
  • Çalışan memnuniyeti ve gelişimini sağlamak
  • Oda organlarının performansını sürekli iyileştirmek
  • Odanın bilinirliğini ve takip edilebilirliğini arttırmak
  • Gelişen teknolojiye uygun dijital uygulamalar geliştirmek
  • Tedarikçi memnuniyetini ve gelişimini sağlamak
  • İş sağlığı ve güvenliği konularında duyarlı olmak ve gerekli aksiyonları zamanında gerçekleştirmek

Karadeniz Ereğli Ticaret ve Sanayi Odası olarak;

Uygulanabilir şartları yerine getirmeyi ve tüm süreçleri sürdürülebilir olarak iyileştirmeyi taahhüt ederiz.

 

İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKASI

  • Personel işe alımlarında şeffaf davranmak
  • Herkese eşit mesafede durmak
  • Çalışanlarının memnuniyetini ve kişisel gelişimini sağlayıp performanslarını adil bir şekilde değerlendirmek ve buna bağlı olarak kariyer planlamak
  • Çalışanlarının  tüm sorunlarını dinleyip imkanlar dahilinde çözüm bulmaya çalışmak ve tüm bu kriterleri sürekli iyileştirmek.

MALİ POLİTİKA

  • 5174 Sayılı Kanunun verdiği yetkiler doğrultusunda;
  • Üye aidatları ve diğer gelirleri     zamanında tahsil etmek
  • Elde edilen gelirleri üye memnuniyetini sağlamak adına en verimli şekilde kullanmak
  • Tüm üyelerine mali tablo ve analizlerini açabilecek nitelikte şeffaf bir yapıya sahip olmak
  • Mali riskleri minimize edecek çözüm yollarını araştırmak ve odanın finans yapısını sürekli güçlendirmek

 

ÜYE İLİŞKİLERİ POLİTİKASI

  • Üye memnuniyetini sağlamak ve sürekli iyileştirmek
  • Üyelerinin iş geliştirme ve kent sorunlarına yönelik sorunlarına çözümler bulabilmeye yönelik platformlar oluşturmak
  • Üyelerine ihtiyacı olan konularda eğitim ve danışmanlık hizmetleri sunmak
  • Her sene başında üyeler ile yapılması planlanan iletişim faaliyetlerini   organize etmek, gerçekleştirmek ve sonuçların etkinliğini ölçmek
  • Girişimciliği destekleyerek potansiyel üye oluşturmak ve mevcut üyelerin iş kapasitelerini geliştirmek
  • Üye dilek,öneri,talep ve şikayetlerinin tamamını dikkate alarak etraflıca değerlendirmek ve geri bildirimleri sağlamak

 

HABERLEŞME VE İLETİŞİM POLİTİKASI

  • Üyeleri ilgilendirebilecek konulara ait doğru ve tarafsız
  • olarak   hazırlanmış haberleri kullanılan tüm etkili iletişim kanallarından duyurmak
  • Medya ile olan iletişimi güçlendirmek Odanın tanınırlığı konusunda çalışmalar yapmak

BİLGİ İŞLEM POLİTİKASI

  • Mevcut olan yazılım ve donanımları verimli olarak kullanmak Bilgi güvenliğini sağlamak
  • Gelişen teknolojiye uygun dijital uygulamalar geliştirmek

ETİK DEĞERLER

  • Kanunlara ve Kurumumuza Tam Bağlıyız:Mevzuata aykırı hiçbir iş yapmayız. Kurumumuzu sever ve sahip çıkarız.
  • Çalışkanız: Üyelerimiz için yorulmaktan ve fedakarlık yapmaktan kaçınmayız.
  • Dürüstüz:Yaptığımız tüm işlerin arkasındayız.
  • Şeffafız:Tüm faaliyetlerimizde net ve açığız.
  • Adiliz: Tüm paydaşlarımıza eşit mesafede dururuz ve her zaman haklı olanı destekleriz.
  • Eleştiriye Açığız:Tüm görüşlere saygılıyız.

TEMEL DEĞERLER

  • Lideriz:Bölgedeki en güçlü kanaat önderiyiz.
  • Kurumsalız:Uygulanan tüm yönetim sistemlerini içselleştirir ve sürekli iyileştiririz.
  • Tecrübeliyiz:Deneyimli ekibimiz ile kurumsal hafızayız.
  • Üyelerimizi Temsil Eder ve Haklarını Koruruz:Lobicilik faaliyetlerinde etkiniz.
  • Değişimin Destekçisiyiz: Tüm süreçlerimizde yeniliklere açığız.
  • Duyarlıyız: Sosyal sorumluluk projelerine destekçiyiz.

 

ŞİKAYET POLİTİKASI

  • Tüm paydaşlardan alınan ve yönetim tarafından kabul edilen şikayetleri en kısa sürede çözümleyip, şikayet yönetim sürecinin memnuniyetini sürekli iyileştirmek
  • Karadeniz Ereğli Ticaret ve Sanayi Odası; Her şikayette tarafsız ,şeffaf, objektif, hesap verebilir ve erişilebilir olmayı, şikâyet çözümü ile ilgili şikayetçiden maddi bir bedel talep etmeyeceğini ve şikayetleri zamanında çözeceğini taahhüt eder.