KALİTE POLİTİKAMIZ
- İlgili yasa, mevzuat ve standartları takip etmek ve uygulamak
- Üye beklenti ve memnuniyetini sağlamak ve sürekli iyileştirmek
- Çalışan memnuniyeti ve gelişimini sağlamak
- Oda organlarının performansını sürekli iyileştirmek
- Odanın bilinirliğini ve takip edilebilirliğini arttırmak
- Gelişen teknolojiye uygun dijital uygulamalar geliştirmek
- Tedarikçi memnuniyetini ve gelişimini sağlamak
- İş sağlığı ve güvenliği konularında duyarlı olmak ve gerekli aksiyonları zamanında gerçekleştirmek
Karadeniz Ereğli Ticaret ve Sanayi Odası olarak;
Uygulanabilir şartları yerine getirmeyi ve tüm süreçleri sürdürülebilir olarak iyileştirmeyi taahhüt ederiz.
İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKASI
- Personel işe alımlarında şeffaf davranmak
- Herkese eşit mesafede durmak
- Çalışanlarının memnuniyetini ve kişisel gelişimini sağlayıp performanslarını adil bir şekilde değerlendirmek ve buna bağlı olarak kariyer planlamak
- Çalışanlarının tüm sorunlarını dinleyip imkanlar dahilinde çözüm bulmaya çalışmak ve tüm bu kriterleri sürekli iyileştirmek.
MALİ POLİTİKA
- 5174 Sayılı Kanunun verdiği yetkiler doğrultusunda;
- Üye aidatları ve diğer gelirleri zamanında tahsil etmek
- Elde edilen gelirleri üye memnuniyetini sağlamak adına en verimli şekilde kullanmak
- Tüm üyelerine mali tablo ve analizlerini açabilecek nitelikte şeffaf bir yapıya sahip olmak
- Mali riskleri minimize edecek çözüm yollarını araştırmak ve odanın finans yapısını sürekli güçlendirmek
ÜYE İLİŞKİLERİ POLİTİKASI
- Üye memnuniyetini sağlamak ve sürekli iyileştirmek
- Üyelerinin iş geliştirme ve kent sorunlarına yönelik sorunlarına çözümler bulabilmeye yönelik platformlar oluşturmak
- Üyelerine ihtiyacı olan konularda eğitim ve danışmanlık hizmetleri sunmak
- Her sene başında üyeler ile yapılması planlanan iletişim faaliyetlerini organize etmek, gerçekleştirmek ve sonuçların etkinliğini ölçmek
- Girişimciliği destekleyerek potansiyel üye oluşturmak ve mevcut üyelerin iş kapasitelerini geliştirmek
- Üye dilek,öneri,talep ve şikayetlerinin tamamını dikkate alarak etraflıca değerlendirmek ve geri bildirimleri sağlamak
HABERLEŞME VE İLETİŞİM POLİTİKASI
- Üyeleri ilgilendirebilecek konulara ait doğru ve tarafsız
- olarak hazırlanmış haberleri kullanılan tüm etkili iletişim kanallarından duyurmak
- Medya ile olan iletişimi güçlendirmek Odanın tanınırlığı konusunda çalışmalar yapmak
BİLGİ İŞLEM POLİTİKASI
- Mevcut olan yazılım ve donanımları verimli olarak kullanmak Bilgi güvenliğini sağlamak
- Gelişen teknolojiye uygun dijital uygulamalar geliştirmek
ETİK DEĞERLER
- Kanunlara ve Kurumumuza Tam Bağlıyız:Mevzuata aykırı hiçbir iş yapmayız. Kurumumuzu sever ve sahip çıkarız.
- Çalışkanız: Üyelerimiz için yorulmaktan ve fedakarlık yapmaktan kaçınmayız.
- Dürüstüz:Yaptığımız tüm işlerin arkasındayız.
- Şeffafız:Tüm faaliyetlerimizde net ve açığız.
- Adiliz: Tüm paydaşlarımıza eşit mesafede dururuz ve her zaman haklı olanı destekleriz.
- Eleştiriye Açığız:Tüm görüşlere saygılıyız.
TEMEL DEĞERLER
- Lideriz:Bölgedeki en güçlü kanaat önderiyiz.
- Kurumsalız:Uygulanan tüm yönetim sistemlerini içselleştirir ve sürekli iyileştiririz.
- Tecrübeliyiz:Deneyimli ekibimiz ile kurumsal hafızayız.
- Üyelerimizi Temsil Eder ve Haklarını Koruruz:Lobicilik faaliyetlerinde etkiniz.
- Değişimin Destekçisiyiz: Tüm süreçlerimizde yeniliklere açığız.
- Duyarlıyız: Sosyal sorumluluk projelerine destekçiyiz.
ŞİKAYET POLİTİKASI
- Tüm paydaşlardan alınan ve yönetim tarafından kabul edilen şikayetleri en kısa sürede çözümleyip, şikayet yönetim sürecinin memnuniyetini sürekli iyileştirmek
- Karadeniz Ereğli Ticaret ve Sanayi Odası; Her şikayette tarafsız ,şeffaf, objektif, hesap verebilir ve erişilebilir olmayı, şikâyet çözümü ile ilgili şikayetçiden maddi bir bedel talep etmeyeceğini ve şikayetleri zamanında çözeceğini taahhüt eder.