Belediye Ticari İşletmesi Yeni Kayıt

GEREKLİ EVRAKLAR

  1. Belediye Meclisince, ticari işletmenin açılmasına dair alınmış noter onaylı karar (1 adet asıl – 1 adet fotokopi)
    (Açılış kararında ticari işletmenin unvanı (.............. BELEDİYESİ (işletme konusu yazılacak) İŞLETMESİ), adresi, faaliyet konusu, ayrılan sermayenin miktarı ve işletmeyi temsile kimin/kimlerin ne şekilde (münferiden veya müştereken) yetkili olduklarının gösterilmesi gerekmektedir )
  2. İşletmeyi temsile yetkili kişi/kişilerin işletmenin Ticaret Sicili Müdürlüğünde düzenlenmiş unvanı altında imza beyannameleri (1 adet asıl - 1 adet fotokopi)
  3. 5393 sayılı Belediye Kanunu’nun 71’nci maddesi uyarınca İçişleri Bakanlığı’nın izin yazısı (1 adet asıl - 1 adet fotokopi )
  4. Belediyenin Dairesi Görüntüleme Belgesi ( 1 adet asıl - 1 adet fotokopi)
  5. İktisadi İşletme için potansiyel vergi numarasını gösteren Vergi Dairesi Görüntüleme Belgesi (1 adet asıl-1 adet fotokopi)
  6. İşletmeye atanan yetkililerin fotoğrafları ( 2 şer adet)
  7. Odaya kayıt için; Hükmi Şahıs Kayıt Beyannamesi
  8. Yeni Kayıt Talep Dilekçesi

Not: http://mersis.gumrukticaret.gov.tr/ adresinden elektronik başvuru yapmanız gerekiyor.   

 

Ek dosyaları indirmek için buraya tıklayabilirsiniz.