Şube Adres Değişikliği
GEREKLİ EVRAKLAR
- Dilekçe
- Yeni adresi gösterir Taahhütname
- Noter onaylı Müdürler Kurulu Kararı veya Genel Kurul Toplantı Tutanağı (1 asıl – 1 fotokopi)
- Hazır Bulunanlar Listesi (Genel Kurul Kararı alındı ise -1 adet asıl)
- Çağrılı genel kurullarda Gündem Kararı (Genel Kurul Kararı alındı ise - 1 adet fotokopi)
- Çağrılı genel kurullarda gündemin yayımlandığı sicil gazetesi fotokopisi ile iadeli taahhütlü gönderi fotokopileri (Genel Kurul Kararı alındı ise )
NOT: https://mersis.gtb.gov.tr/ adresinden elektronik başvuru yapmanız gerekiyor.
Ek dosyaları indirmek için buraya tıklayabilirsiniz.