Şube Adres Değişikliği

Şube Adres Değişikliği
 

GEREKLİ EVRAKLAR

  1.  Dilekçe
  2.  Yeni adresi gösterir Taahhütname
  3.  Noter onaylı  Müdürler Kurulu Kararı veya Genel Kurul Toplantı Tutanağı (1 asıl – 1 fotokopi)
  4.  Hazır Bulunanlar Listesi (Genel Kurul Kararı alındı  ise  -1 adet asıl)
  5.  Çağrılı genel kurullarda Gündem Kararı (Genel Kurul Kararı alındı  ise - 1 adet fotokopi)
  6.  Çağrılı genel kurullarda gündemin yayımlandığı sicil gazetesi fotokopisi ile iadeli taahhütlü gönderi fotokopileri (Genel Kurul Kararı alındı  ise )

 

NOT: https://mersis.gtb.gov.tr/ adresinden elektronik başvuru yapmanız gerekiyor.

 

Ek dosyaları indirmek için buraya tıklayabilirsiniz.