Şube Ünvan Değişikliği

Şube Ünvan Değişikliği
 

GEREKLİ EVRAKLAR

  1.  Dilekçe
  2.  Noter onaylı Müdürler Kurulu Kararı  veya Genel Kurul Toplantı Tutanağı  (1 asıl – 1 fotokopi)
  3.  Hazır Bulunanlar Listesi (Genel Kurul Kararı alındı  ise -1 adet asıl)
  4.  Çağrılı genel kurullarda Gündem Kararı (Genel Kurul Kararı alındı  ise -1 adet fotokopi)
  5.  Çağrılı genel kurullarda gündemin yayımlandığı sicil gazetesi fotokopisi ile iadeli taahhütlü gönderi fotokopileri (Genel Kurul Kararı alındı  ise )
  6.  Merkez unvan değişikliği, Birleşme veya nevi değişikliğinin ilan edildiği Sicil gazeteleri veya ilan metinleri

 

NOT: https://mersis.gtb.gov.tr/ adresinden elektronik başvuru yapmanız gerekiyor.

 

Ek dosyaları indirmek için buraya tıklayabilirsiniz.