Limited Şirket Şube Açılışı
Ticaret Sicili Yönetmeliği Madde 120;
GEREKLİ EVRAKLAR
1) Şirket Merkezinin kayıtlı olduğu sicil müdürlüğünden alınacak belgeler;
- Varsa değişiklikleriyle beraber, şirket sözleşmesinin onaylı bir örneği(1 asıl -1 fotokopi)
- Merkezde yapılan en son tescilin yayımlandığı onaylı sicil gazetesi ( 1asıl – 1 fotokopi)
- Şube açılışı için Ticaret Sicili Yönetmeliğinin 120 inci maddesine göre düzenlenmiş onaylı tescil belgesi (1 adet asıl – 1 adet fotokopi)
- Yeni Kayıt Talep Dilekçesi
- Odaya kayıt için Hükmi Şahıs Kayıt Beyannamesi
- Şube müdürü/müdürlerinin 2 şer adet fotoğrafları
- Şube müdürü/müdürlerinin şube unvanı altında Ticaret sicil müdürlüğünde düzenlenmiş ünvan altında imza beyannamesi (1 adet asıl - 1 adet fotokopi). (Beyannameyi size yakın yerdeki Ticaret Sicili Müdürlüğünde Mersis Talep numarasını ibraz ederek çıkartabilirsiniz.)
- Şube açılışına ilişkin; noter onaylı Müdürler Kurulu Kararı (1 adet asıl - 1 adet fotokopi)
- veya Genel Kurul Toplantı Tutanağı (1 adet asıl - 1 adet fotokopi)
- Genel Kurul Kararı alındı ise Hazır Bulunanlar Listesi ( -1 adet asıl)
- Genel Kurul Kararı alındı ise; Çağrılı genel kurullarda Gündem Kararı ( -1adet fotokopi)
- Genel Kurul Kararı alındı ise; Çağrılı genel kurullarda gündemin yayımlandığı sicil gazetesi fotokopisi ile iadeli taahhütlü gönderi fotokopileri
- Açılması Bakanlık veya resmi kurumların iznine veya uygun görüşüne tabi olan şubeler için bu izin veya uygun görüş yazısı
NOT: https://mersis.gtb.gov.tr/ adresinden elektronik başvuru yapmanız gerekiyor.